Istnieje wiele sposobów na zareklamowanie się. Obecnie często korzysta się z tych cyfrowych, a jednak nie warto zapominać o bardziej tradycyjnych metodach. Dobrze jest wykorzystać w swoich działaniach także przestrzeń, w której znajduje się firma. Wiele zależy, oczywiście, od jej rodzaju, ale warto się nad tym chwilę zastanowić.
Pylon reklamowy dla sklepu stacjonarnego
Jeżeli Twoja firma działa tylko w Internecie, to oczywiście nie będzie korzystać z rozwiązań stacjonarnych, bo na ogół się one nie sprawdzą. Jeśli jednak chodzi na przykład o pylon reklamowy, to jest to znakomite rozwiązanie dla dużego sklepu, stacji benzynowej czy przydrożnego motelu. Dzięki dużej reklamie kierowca jest w stanie znacznie szybciej zauważyć, że w pobliżu znajduje się coś, co może go zainteresować. Wówczas ma czas na to, aby podjąć decyzję. Kiedy już przejedzie Twój punkt, to raczej mało prawdopodobne, że będzie się cofał. W Twoim interesie jest więc, aby pylony reklamowe podświetlane informowały kierowców o Twojej firmie. Podświetlenie jest szczególnie istotne, kiedy działasz również w późnych godzinach, ale nie tylko wtedy. Zimą szybko robi się ciemno i mając sklep na pewno będziesz chciał, aby był on widoczny. Podobnie jest w przypadku stacji benzynowej czy hotelu. One tym bardziej potrzebują pylonu podświetlanego, bo działają również w późnych godzinach, kiedy bez oświetlenia po prostu nie będzie ich widać.
Ktoś, kto chce się zatrzymać gdzieś w drodze, aby nieco zregenerować siły, musi wcześniej zauważyć, że gdzieś blisko jest hotel. Także stacje benzynowe muszą być dostrzegalne. Warto inwestować w pylony, jeżeli wiesz, że Twoją firmą mogą być zainteresowane osoby poruszające się autem. Przechodzień może obyć się bez takiego wielkiego drogowskazu, ale kierowca bez niego może Cię nie zauważyć.