You are currently viewing Jak wykorzystać rzepy dwustronne do wiązkowania?

Jak wykorzystać rzepy dwustronne do wiązkowania?

Żyjemy w czasach, w których ludzka świadomość jest znacznie większa. Chcąc ratować naszą planetę Ziemię ludzie ograniczają korzystanie z plastikowych materiałów. Coraz częściej osoby chodzące na zakupy zabierają swoje płócienne siatki, żeby nie brać foliowych reklamówek dostępnych w sklepach. Znam grono osób, które szampony i żele pod prysznic zamieniły na te w kostce.  

Sposób wykorzystania rzepów dwustronnych do wiązkowania

rzepy dwustronne do wiązkowaniaMoja świadomość w tym temacie też jest już znacznie większa. Zaczęłam prowadzić sklep z kosmetykami opakowanymi w materiały bez wykorzystania plastiku. Szczoteczki bambusowe, perfumy w kostce w metalowych puszeczkach. W asortymencie mojego sklepu mamy również worki na śmieci zrobione z surowców, które znacznie szybciej rozkładają się w środowisku. Często zamówienia są tak duże, że chcąc zapobiec zniszczeni się kartonów moje wysyłki zabezpieczam wykorzystując rzepy dwustronne do wiązkowania. Mój mąż Krystian prowadzi hurtownię z rurami hydraulicznymi. Mój mąż Krystian materiał zakupiony przez klientów zabezpieczał trytytkami. Zaproponowałam mojemu mężowi Krystianowi, żeby zmniejszył używanie plastiku i zaczął wykorzystywać rzepy dwustronne do wiązkowania. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Nie tylko w pracy ja i mój mąż Krystian zabezpieczamy rzeczy rzepami. Kilka miesięcy temu przeprowadzaliśmy się do nowego domu, chcą zabezpieczyć meble przed otwieraniem się drzwi i wypadaniem szuflad użyliśmy rzepy dwustronne do wiązkowania. Również podczas tego testu zdały one egzamin.

Produkt ten zdaje egzamin w każdych warunkach. Jest bardzo mocny. Polecam rzepy każdemu kto często musi pakować nie tylko dużego gabarytu przedmioty. Jest to rzecz tego typu, która powinna znajdować się w każdym domu. Produkt ten jest przydatny nie tylko w pracy zawodowej, lecz także w domu. Można go wykorzystywać bez ograniczeń, wykorzystanie zależne jest tylko od kreatywności użytkownika.